Aku nak Kau!

Hari ini...

15 Mei 2012......

Sakit hati dengan kelakuan Aniq ... Aniq betul betul melampau la..

Sampai hati Aniq buat aku macam ni.. Dah berjanji dengan aku tapi boleh keluar 
date dengan awek baru. Dah tu boleh buat tak tahu je lalu depan aku kat Alor Star Mall
depan cinema...

Sampai hati kau Aniq.

Aku balik petang tu dengan hati yang sangat sakit dan sangat terluka. Macam ni kau buat
aku Aniq. Sedap sedap je aku nak rehat hari minggu ni, kau pulak text aku ajak keluar.
Dah aku bagi green light kau buat aku macam ni.

Malam tu Aniq still tak text aku untuk say sorry ke, nak explain ke.Dia tetap membisu..
Aku dah tanamkan tekad untuk tidak layan Aniq lagi.. Say NO to Aniq.

Waaa.. Lusa dah kerja..cepatnya.. Aku tak sempat pun nak berehat.. Tak berasa nak rehat 
dua hari.. Hmmm..

Malam tu aku tidur dengan nyenyak setelah aku putuskan yang aku tak nak ingat apa apa
pasal Aniq..Kalau pasal abang Aniq aku nak ingat. 

Wahai Abang Adam Fattah, Muncullah dikau dalam mimpi malam ini.Muahahaha...
Gatal jugak aku ni.Heheh...

16 Mei 2012

Pukul 6.45 pagi.. 

Jom berjoging!

Sihatkan badan dan sihatkan otak dari memikirkan Aniq.Heshh..Jangan terserempak 
dengan dia sudah... 

"Mia.. " Panggil satu suara..

Gulp..! Macam kukenal suara itu... tapi dimana ya..?

"Mia.."... 

Sah..!!! Ni suara Aniq ..!

'Jangan toleh Mia..Jangan toleh..Lajukan langkah kau Macam kau buat
time kau ponteng sekolah dulu...'

Aku lajukan langkah dan mula melajukan larian..Tapi. Sebelum aku sempat 
memecut tangan aku disentap dari belakang...

Badan aku hilang imbangan lalu hampir jatuh tetapi sempat ditangkap oleh Aniq.

"Eeee... Lepaslah..Malu tau tak ..!"

"Apesal kau nak lari..? Aku panggil kau banyak kali tau tak..!!"
Aniq berkeras...

"Aku kenal kau ke..? Ada aku kisah sape nak panggil aku..? Lantak ar..!"

"Apesal kau jadi macam ni hah..? Oh..Ni mesti kes kelmarin kan..? "

"Lantak ar kes kemarin ke , esok ke, lusa ke, Aku ulang lagi sekali ADA AKU KENAL KAU..???"

"Damia Qisha bt Adnan.. Cakap elok elok sikit boleh tak..? Aku ni bakal suami kau..!"

Aniq ni buat lawak la..Dia yang cakap tak nak kahwin dengan aku then nak kawan 
macam biasa..Aku ok je walaupun dalam hati dah menangis macam air bah.

"EH Aniq Darius. Kau salah makan ubat ke semalam..? Aku tak nak kahwin dengan kau la..!
Jangan ingat kau tu bakal suami aku ..Kau Amnesia ke..?"

Aku cuba meleraikan pegangan Aniq tapi tidak berjaya..Kuat sangat kot..!

"Lagi satu , Lepaskan tangan aku..Kita kat tempat awam ni..Kejap lagi aku karate kau
naya je muka aku masuk paper.."
Aku memberi amaran..

"Lepaskan Mia Aniq..".. Keras suara di belakang Aku memberi arahan terhadap Aniq..

Eh.. Suara papa Aniq.. 

"Jom balik bincang kat rumah..Jangan buat malu muka kat tempat awam macam ni..!"

Aniq segera melepaskan pegangan dan aku ambil kesempatan ini melarikan diri
ke arah kereta aku yang agak dekat ..

Pintu segera di lock dan kelihatan Aniq cuba membuka pintu di sebelah penumpang..

"Mia...Bukak pintu ni..! Kalau Kau tak bukak aku halang.."

Eleh..Ingat aku tak berani ker..?

Aku rendahkan sedikit cermin kereta..

"Cuba kau berdiri depan kereta aku ni..Aku nak try langgar kau.. Kalau kau ok , aku bukak lah.."

Lantas Aniq berdiri di hadapan kereta aku.. Sengaja aku menekan minyak untuk menakutkan 
Aniq.

 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

IRISH

CHAPTER 3

IRISH part 7