Danish Diana

On the way Diana nak ke keretanya, dia melihat Danish juga menuju ke tempat yang sama . Bala bala.Diana sudah naik gelabah bila tak tahu nak buat apa.

"Eh D, you park sebelah I? Tak perasan pun I ni kereta you."Danish sengaja bernada terkejut.

Bagi Diana ini adalah satu kebetulan yang sangat tidak dijangka.Kebetulan lah sangat sedangkan Danish yang cipta kebetulan tersebut.Danish hafal semua number pendaftaran kereta Diana.Baik yang di KL mahupun Kedah ni.Sebab tu bila dia datang tadi dia terlihat kereta Diana terparkir elok di sebelah parking lot yang masih kosong.Peluang yang jarang didapati harus dimanfaatkan dengan sebaiknya.


"Do I know you mister? Have we ever meet before.I guess no right? So get out of my way!!!" Bentak Diana apabila Danish menghalang laluannya.

"You serious D? I ni husband you D! Are you kidding me? " Danish turut memainkan watak dalam permainan yang dicipta oleh Diana.

Hati Diana berdegup kencang saat Danish menyebut perkataan suami.

"Saya sepatutnya sudah berkahwin hari Ahad yang lalu tapi BAKAL SUAMI saya dah mati. Saya pun benci nak sebut pasal dia yang DAH MATI dalam hati saya.So, If you mind, I have another business to do!" 

Usai Diana berkata demikian, air muka Danish lansung berubah.Diana menggunakan peluang itu dengan menolak Danish ke tepi lalu masuk ke dalam keretanya.Danish yang melihat tidak mampu menahan.

'I made you hate me so much D! I'M SORRY!' Namun kata-kata tersebut hanya terungkap di hati Danish saat melihat kereta Diana meluncur pergi dan semakin jauh dari pandangan matanya.

Comments

Popular posts from this blog

IRISH part 7

IRISH

CHAPTER 3