kita cipta kenangan baru ok!

"Kalau cinta tidak hadir dalam hati kau,kissess today tak akan landing on my lip easily.Stupid or what you ni Qalif?"

Aku membidas Qalif yang sudah melepaskan kucupan di bibirku.
Tak kan selamanya aku nak terpana dengan kucupan yang dia berikan.Malulah aku
kalau dia tahu yang aku mengharap.

"It wasn't stupid things Maira.I just feel like want to kiss you.Your lips calling for me." Qalif
memberikan alasan yang sangat tidak memuaskan hati.CUMA RASA?!

Aku keluar dari fitting room dan pergi meninggalkan Qalif keseorangan.Ya, sekali lagi meninggalkan dia
Terasa hati dengan kata-kata yang dia cuma rasa ingin menciumku.Mangkuk punya laki.

" Again... You leave me." Dia mengomel di belakangku.Aku mempercepatkan langkah
dan Qalif semakin cepat mengejar.

"Qalif...Qalif.." Suara perempuan memanggil Qalif.Aku toleh ke belakang dan melihat
perempuan yang pernah aku lihat di apartmenku pagi tadi.

Dasar Qalif.Kalau tahu tadi baik kau datang dengan perempuan tu jer.Ni menyusahkan aku
kena teman kau dan kena keluarkan air mata sebab perangai kau hari ni.

Aku berlalu pergi sambil mengesat air mata dipipi.Isteri mana yang tidak sakit hati?
Aku benci sebab aku lemah.Aku tak boleh kuat untuk tolak Qalif jauh dari aku.

Jalan sendirian tanpa ada arah tujuan..


You got a cuteee message...

Maira,Wandered around? alone? where are you?
i'm waiting at the same place.Come here NOW!

CEH! 

Nak order aku pulak mamat nieh! 

"Tak ada kau aku boleh balik sendiri lah wey! " Aku menjerit kepada handfone ku yang memaparkan 
mesej dari Qalif.Aku teruskan juga langkahku tanpa kembali semula kepada Qalif.

"Betul kau boleh balik sendiri?'' 

Qalif!

Aku pusing belakang dan lihat dia memaparkan muka monyok.Aku benci la mamat ni!
Aku lari meninggalkan Qalif yang terpinga-pinga melihat tindakanku.

FUH! Nasib baik pakai flat hari ni.Tak sia-sia pilihan aku.

"Woi Maira!" Qalif menjerit memanggil ku.Kelihatan dia pun turut sama lari mengejarku.

Tangan Qalif yang sasa berjaya mencapai tanganku.Alahai badan! Apasal kudrat kau sikit sangat!
Tak pasal -pasal manusia ni dapat kau.Tak berjaya aku nak lari dari Qalif hari ni.

"Apasal kau lari hah? Aku dah cakap , kau tak akan lepas punya.'' Qalif dengan mengah menarikku ke sudut yang sedikit terlindung.


Comments

Popular posts from this blog

IRISH part 7

IRISH

CHAPTER 3