Something about us !

The start of my new life!

HAH!

The name given is Kisa Yukina .. Hahaha..Macam nama anime dalam
Sekaiichi Hatsukoi kan?

Tak la..Tu bukannya nama aku.. Nama aku Lila... Naisha Lila..
Sedapkan nama aku? Memang pun sebab Mak dan babah aku yang kasi...

Okay! Hari ini bermulanya kehidupan aku sebagai seorang penjawat awam.
Aku adalah seorang yang berkerja pada pukul 9 pagi dan pulang pada 5 petang..

So not ME! Sebabnya aku ni lebih suka bangun bila orang kerja nak keluar lunch..
hahaha.. Seriously!
.............................................................................................

Lalala...Cuaca pagi ni sangat menyegarkan..! Aku suka la tak rushing macam ni.Jalan tak jam,
tak bising dengan buny hon.. Aman dunia ni!

Kak Ton pun mesti suka kan! Hahaha...

Apabila aku toleh ke kiri ketika lampu isyarat berwarna merah, Aku lihat seorang lelaki itu
yang sangat mesra dengan seorang perempuan..

Wah wah... wah!.. Bagusnya macam ni..Senang sikit aku nak cakap dekat babah
yang aku boleh dilepaskan dari pertunangan tanpa rela aku..

Jap..Jap...Bukti kena ada untuk menandakan yang dia tu curang...
Iphone 5 dikeluarkan untuk mengambil gambar pasangan mesra
atau pasangan 'OF THE YEAR'.

CLICK..!

Ok ! dah dapat bahan bukti yang pertama...

Alamak..! Pelakon dalam kereta sebelah dah sedar la..!

Gelabah dah mula menguasai diri aku.. Okay Lila ! Lock pintu!

Lelaki kereta sebelah keluar dari kereta dan menuju ke arah kereta aku...
Senyuman sinis aku ukirkan apabila dia cuba membuka pintu....

Telefon bimbit dia keluarkan dan beberapa saat kemudian Iphone aku berbunyi..

"Open up Lila ! You ambik gambar I eh? You nak kena dengan Babah ke .? "

Lelaki itu menyoal...

"Ek eleh..! Kalau I kena dengan babah, You kena dengan papa kan..? muahaha!
Eh..Nice girl you have H.J. Yang ke berapa ratus ya..? "

Aku memperlinya...

H.J aka... Herry Junior... Junior tu memang nama dia ok..! papa dia Herry senior tapi senior tu bukan
tertera dalam IC la.

"You..."

"Eh ... dah lampu hijau la Junior.. kesian girl you tunggu..bye..."

Aku terus memecut usai mematikan panggilan.

Lantak la.. Kalau dia ada babah aku, aku ada papa dia..!

Comments

Popular posts from this blog

IRISH part 7

IRISH

CHAPTER 3